8 april 2013

Idag är det tre månader sen jag tog det efterlängtade körkortet och en månad tills jag fyller 24 år.
 
Senaste veckan har varit toppen.. Kortvecka på jobbet, underbar helg, jag bara trivs så bra i mitt liv just nu.. :)
 
I fredags var arbetsdagen toppen, vi lunchade på Subway, eller det fanns inga sittplatser, så vi satte oss ute i solen och åt våra mackor, så gott! Resten av dagen gick lika bra den, efter jobbet åkte jag till Södertälje och tog ett glas vin med Kurran. Efter det tog jag mig hemåt och åt lite mat innan mamma hjälpte mig att färga håret igen. Blev en tidig kväll i säng då jag var oerhört trött. I lördags åkte jag upp till Sumpan för att titta på sista dam-matchen, och sen spendera kvällen med de finaste bowlingtjejerna! Vi köpte mat och var hemma hos Annelie, de andra drack medan jag höll mig nykter, jag fick ju den stora äran att köra Jessicas fina bil från Sumpan till Söder på kvällen. Första gången jag körde hennes bil och första gången jag körde en automatväxlad bil. Men det gick bra, jag överlevde och jag klarade även att fickparkera den lilla bilen.
 
Efter några få timmars sömn så var det dags att vakna och åka till Örebro för att titta på ännu mer bowling. Det blev en dag med massa matcher, och slutade med avancemang i tabellen för grabbarna. Sen var det två timmar hem och sen blev det en dusch och plocka i ordning alla saker för en jobbmåndag. Sen kom han den fina och hämtade mig. Mitt i natten vaknade jag av att magen var kaos, jag tror att det är maten jag åt igår, min mage är nog väldigt känslig numera, på en månad har den pajat två gånger. Så efter en dålig natt, med massa rundor till toaletten så fick jag skjuts hem, magen är fortfarande lite smått orolig, men bättre än förut. Jag ska vara fit for fight igen imorgon för att jobba och träna.
 
Nu ska jag vila lite, men ni får ha det toppen!
 
Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0