Lycklig flicka..

Jag glömde visst bort bloggen igen..

Vad som händer i mitt liv? Alldeles för mycket..

På torsdag jobbar jag min sista dag på mitt nuvarande jobb. Och fram till igår så hade jag inte en aning om vad som händer efter det. Men jag har alltid sagt så fort nån frågar att det kommer lösa sig, jag har varit helt inställd på att det kommer göra det. Och gissa vad, nu har det gjort det, och det har till och med löst sig bättre än jag hade kunnat hoppas på. Jag kommer nämligen få börja redan 2,5 vecka efter att jag slutar på mitt nuvarande jobb, egentligen skulle det ha börjat närmare mitten av juni. Det är ett sommarvikariat till att börja med, men det finns chanser till förlängning.

Jag är så oerhört glad att jag fått den här chansen, och det har jag att tacka min underbara vän Sara för, det är hon som fixat detta åt mig.

Just nu är jag på väg till Sollentunas bowlinghall, det är kvaldag för Sumpans tjejer, de möter Gnaget och ska spela skiten ur dem! Jag har mina gröna skor på mig, och hoppas hoppas hoppas att de verkligen vinner!

Ha en trevlig lördag alla glada!

Kommentarer
Postat av: Emma

Återigen, Grattis till nya jobbet. Livet blir vad man gör det till, du har valt att göra det till något bra :)

2013-05-03 @ 18:41:45
URL: http://ematelstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0