Happygirl!

Livet ler mot mig. Jag tror på karma, ger man gott så får man gott. Och har man fått dåligt så är det bara kämpa så får man bra igen. Och jag tror bara det här uppbrottet var bra för mig, jag mådde dåligt i knappt två veckor, sen bestämde jag mig för att må bra igen, och då blev allt riktigt bra istället. Jag fick ett avslut, och samtidigt en början på mitt nygamla liv, jag är igen mitt gamla jag, fast i en ny tappning, jag mår så himla bra, är mer öppen och framförallt glad! Får höra rätt så ofta nu för tiden att folk tycker det är kul att se mig le igen, folk kände verkligen inte igen mig när jag mådde dåligt, jag kände inte ens igen mig själv, och jag kan säga att det är skönt att vara tillbaka!

Helgen kommer vara fullproppad som vanligt.. Ikväll är det AW hemma hos en kollega, mys och umgås med fina människor. Imorgon är det bowlingmatch att titta på, mina tjejer möter Hammarby och ska krossa! På kvällen ska jag träffa Karin och catcha upp, och på söndag har jag egen match. I övrigt blir det att ta vara på tiden, kanske sätta fart och fila på det lilla CV:t och få iväg ett par ansökningar. Vore ju toppen om det gjordes!

Nu ska jag jobba en timme till innan det är dags för lunch med hela avdelningen. Sen blir det jobb en timme innan vinlotteriet, och sen blir det jobb några timmar igen, älskar när dagen är uppdelad i delar!

Ha en toppenhelg mina fina!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0