Har slutat räkna dagarna...

Vågar knappt skriva hur bra jag mår, så rädd att bakslaget ska komma..
 
Men iallafall, gjorde min bästa träning igår, resultatmässigt, fick ihop 657 på 4 serier, vilket ger ett snitt på 164, och bästa serien drog ihop 202 pinnar.
Mitt mål som bowlare är att höja mitt snitt på match till över 150 per serie, i lördagens match hade jag 156, så jag är nästan där, måste bara fortsätta i samma stil. Jag har också som mål att bli jämn, alla serier igenom, i lördags låg serierna på 148, 154, 147 och 175, vilket innebär att tre serier är jämna och den sista ökar jag på, jag är självklart nöjd att det inte blir tvärtom och att jag minskar i sista. För att få ett jämnt resultat så måste jag träna, så att slagen blir lika, och att jag vet hur jag ska hantera alla slag och spärrar. Dock så är ju mitt liv så oerhört uppbokat nu för tiden att jag inte vet när jag ska hinna träna. Men det ska nog gå bra ändå.
 
Nog om bowling!
 
Igår fick jag låna Jessicas iPod en liten stund som hon letat fram i gömmorna, och hittade musik från tonåren, låtar som ger mig en sån varm känsla i kroppen. Så nu sitter jag och youtubar gammal musik, så härligt!
 
Idag efter jobbet så ska jag hem till Mikkis och Tuva och träffa några av världens finaste tjejer, och det ska bli så mysigt, har verkligen saknat mina tjejer så oerhört mycket. Och gosa med Tuva, sötaste lillhjärtat!
 
Som ni förstår mår jag bara så bra nu, jag lever det liv jag vill leva just nu, gör vad jag vill göra och är glad nästan hela tiden.
 
Har något att göra varje dag fram till påsk än så länge, och det blir ju bara mer och mer uppbokat, men jag älskar det! På helgerna blir det ju mest bowling, men försöker hitta på saker de andra stunderna för att ta vara på tiden.
 
Nu är det jobb! Ha en trevlig onsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0