I'm back!

Jag skrev att ni skulle märka att jag inte var singel längre om jag sluta blogga. Jag är fortfarande singel, men just nu mår jag så himla bra att jag inte haft tid eller lust att skriva. :) I onsdags havererade min mage, tror det var för att jag äntlihen åt ordentligt i tisdags.. I torsdags var jag på konsert, mitt älskade Stiftelsen, så underbara! Igår spelade jag match igen, första matchen på två månader nästan, och det gick så sjukt bra! Ökade mitt personbästa med 55 pinnar på fyra serier. Och vann mot min motståndare på alla fyra serier.

Just nu sitter jag på tåget till Sumpan, killarna har sin sista hemmamatch och vi ska heja ordentligt! :)

Sen måste jag bara tillägga att jag är så sjukt nöjd med min hårfärg, hade inte kunnat vara mer nöjd. Färgen har dock inte lagt sig helt än. Och känns som att jag måste fixa mig varje gång för att göra håret rättvisa..

Ha det toppen! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Så skönt att höra att du är tillbaka! Det ordnar sig alltid, även om det kan vara svårt att tro :)

2013-03-19 @ 19:38:15
URL: http://ematelstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0