You have to love fyradagarsvecka!

Här är jag, trött som vanligt.. Sovit som en prinsessa, men för få timmar förstås, Klockan var nog närmare tolv när jag somnade, och sen gå upp vid kvart över sex.. Får ta igen den sömnen i helgen, tänk er, fyradagarshelg! Men har fullt upp innan dess.. Idag ska jag hem och äta våfflor, längtar ihjäl mig! Imorgon är det träning som vanligt, så blir sent hem. På onsdag ska jag och Sara ut till Sandra i Järna på häftiga saker, och sen är det äntligen torsdag.. Då blir det först lunchdejt med en kollega på plan 2 här på jobbet, sen efter jobbet ska jag äntligen till Anton och han ska få knäcka min nacke och rygg, efter det ska jag ut och käka med några av tjejerna, kan det blir torsdag snart?! På fredag vill jag helst bara ligga i soffan hela dagen och ha The Big Bang Theory-maraton, hoppas jag får sällskap! Sen tror jag det blir påskmiddag med familjen på lördag, och utgång, mina ben vill dansa!! Annars blir det nog en rätt lugn helg, med en blandning av sött och salt helt enkelt.

Lär återkomma under veckan! Ha det toppen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0