Yeah I found someone who can make me shine so bright

Så här närmare 4 månader senare kommer en liten uppdatering.

Vad som händer i mitt liv? Jaa du, jag har fått förlängt på jobbet till slutet av februari, vilket känns oerhört kul, jag trivs som "fisken i handsken", som pappas vän brukar säga..

Resan till Kreta var en helt otroligt skön upplevelse, 9 dagar fulla av avkoppling..

Han den fina finns fortfarande kvar i mitt liv, och det är jag oerhört glad över, han ger mig glädje och värme. En person som gör mig glad helt enkelt! Precis vad jag behövde när vi träffades för 8 månader sen..
Längtar till nyår då vi far till Dublin i några dagar.. bara han och jag.. Ska bli så skönt!

Fast först längtar jag tills på fredag då jag åker till Norge för att hälsa på min fina kusin!

Nu ska jag försöka sova lite grann inför morgondagens jobb! :)

På återseende! Kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0