Springa lopp!

Andra inlägget idag, ni ser! 

Den här dagen har varit tuff även den, med huvudvärk och jobbstrul. Dock är jag glad för kollegor som ser när man inte mår riktigt bra, och pratar med en om det. Jag är inne i en period där jag är trött på jobbet, samtidigt som jag gillar det. Men man känner sig som en robot, säger samma saker 30-40 ggr per dag, det är tur att det är olika kunder, så att de slipper höra det så mycket. "Ställ dig på de gula markeringarna och titta in i den blå cirkeln." Men jag kämpar för att bli av med den känslan och kämpar för att inte visa det för mycket utåt. 

Jag gillar mina kollegor, och hoppas att de gillar mig också. Vi har våra stunder, och skämtar med varandra. Dock är vi en sådan tajt grupp, att när vi blir stressade så blir vi irriterade på varandra och stämningen blir tråkig. 
Nog pratat om jobbet!

Jag sprang ju mitt första lopp nånsin (förutom typ dagislopp och skolgrejer då) i november förra året. Och jag har fått in känslan. Min fina pojkvän anmälde oss ju till Kungsholmen runt den 9:e maj, och sen är jag sugen på att springa lite olika lopp, t.ex. Blodomloppet, Tjejmilen, Midnattsloppet o.s.v. Är det någon som vill hänga på så är det bara att säga till? Och har ni tips på andra lopp som ni tycker jag borde springa så hojta!
Jag har fått in känslan och vill bara förbättra mina resultat bättre och bättre. I Stockholm Tunnel Run i november sprang jag på 71 min, mitt mål till Kungsholmen runt är ca 60 minuter och sedan minska till under 55 minuter till hösten. Vi får se hur det går med det, jag tror att jag kan klara det, men gör jag det inte blir jag inte så sur på mig själv för den delen. 

Nu ska jag sova, men hoppas att vi hörs snart igen. 

Kram/Milla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0