Svammel...

Nu sitter jag på tåget till jobbet, har en fruktansvärd huvudvärk som jag haft sedan jag vaknade, blir värktabletter när jag kommer fram. Hade en tuff dag på jobbet igår, lite kort om personal samt strul med arbetssystemet. Men vi kämpade på, och klarade det. 

Senaste dagarna har jag haft fullt upp som vanligt, jag tar igen från hösten och hittar på alldeles för mycket nu, mest så umgås jag såklart med min fina pojkvän, har sådant behov av honom nu, saknar honom hela tiden. Sen försöker jag umgås med andra som jag inte träffat på länge, är inte ikapp än. 

På fredag har jag något riktigt mysigt att se fram emot, jag ska träffa mina gamla jobbarkompisar från mitt förra jobb. Ser fram emot det massor. Vi har en bra relation och kommer bra överrens. 

Jag har ju bestämt mig vad jag ska bli när jag blir stor, och det känns bra. Dock så känns det så långt tills skolan börjar, om jag nu kommer in, starten är ju inte förrän i januari nästa år. Men jag försöker sätta upp olika delmål för att ha saker att se fram emot så länge. 

Ni får ha en toppendag!

Kram/Milla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0